Support

Onze support afdeling is het startpunt voor al je vragen

Op deze support pagina vind je antwoorden op veel gestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Mail dan je vraag naar onze support afdeling.

Informatie over het inloggen

Hoe kan ik inloggen?

Ga naar hellonewyou.nl/inloggen en vul je inloggegevens in. De inloggegevens heb je bij je aanmelding in een bevestigingsmail ontvangen.

Heb je je inloggegevens niet meer?

Ga dan toch naar hellonewyou.nl/inloggen, klik op ‘Inloggen’ en kies daar vervolgens voor ‘Forgot your password?’. Vul daar het e-mailadres in waarmee je je hebt aangemeld. Je ontvangt dan een e-mail met afzender WordPress.
In die mail staat een link waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.
(Let op: WordPress wordt wel eens als spam gezien, dus check ook je spambox/reclamefolder even)

Lukt het inloggen niet?

Heb je wel inloggegevens, maar lukt het je toch niet om in te loggen? Dan kan het zijn dat de browser waarmee je probeert in te loggen een oude instelling onthoudt. Vaak lost het probleem op als je de ‘cache’ (het geheugen) van je browser leegt/wist. Dit doe je bij Instellingen. Per browser verschilt het, maar zoek even naar ‘cache/cookies/geheugen wissen’. Of kijk anders eens op deze website waar het per browser staat uitgelegd. 

Krijg je de melding: Je hebt nog geen toegang?

Kom je op een pagina waar je deze melding ziet? Dan is dit wellicht een pagina waar je nog geen toegang toe hebt, of je bent toch nog niet ingelogd. Controleer in dat geval dus altijd even of je wel goed ingelogd bent. Twijfel je daarover? Klik dan op ‘Uitloggen’ op deze link: Uitloggen. En log daarna even helemaal opnieuw in.

Blijf je problemen houden en heb je al onze adviezen opgevolgd? Probeer dan eens het alternatieve overzicht om te kijken of je er dan wel in kan. 

Moet ik uitloggen na elke workout?

Om zeker te zijn dat je de volgende keer geen problemen hebt met inloggen raad ik je aan om na iedere sessie uit te loggen.
Dit doe je door bovenin de menubalk te klikken op ‘uitloggen’.

Belangrijke extra tip:

Loop je tegen technische problemen aan, kijk dan ook eens of het misschien wel lukt als je het met een ander apparaat probeert.
Probeer je het met je smartphone en lukt dat niet? Probeer dan of het wel lukt als je het met een tablet of laptop probeert.

 

 

Informatie om de lessen te kunnen volgen

Kan ik de lessen op zowel een laptop, tablet of smartphone volgen?

Zorg ervoor dat het apparaat dat je gebruikt is geupdate en is voorzien van de nieuwste versies van apps en programma’s.

Om te kunnen inloggen dien je te beschikken over internet of wifi.

Moet mijn internetverbinding aan bepaalde eisen voldoen?

Om te kunnen inloggen dien je te beschikken over internet of wifi.

Waar vind ik de e-books van Hello New You?

Bij het online workout programma Hello New You krijg je een aantal e-books aangeboden, deze vind je, nadat je ingelogd bent, in het hoofdmenu onder het item ‘e-books’. Een e-book is altijd een pdf-bestand. Om dit te kunnen openen moet je het programma Adobe Reader op het apparaat hebben waarmee je het wil openen. Heb je dit programma niet, dan kun je het hier gratis downloaden en installeren: https://get.adobe.com/nl/reader/

 

 

Informatie om de lessen te kunnen volgen

Mocht er toch nog iets technisch niet lukken of niet werken, dan kun je ook altijd even een mail sturen naar support@marlou.nl en we proberen je zo spoedig mogelijk te helpen.

Liefs,

Marlou